fredag, maj 29, 2015

Jag bor i Edsbyn

Hur jag än vrider och vänder på det så är detta ett oomkullrunkeligt faktum.
Jag bor i ett hus i Edsbyn
Jag bor i ett hus i Edsbyn sedan sju år.
Jag bor i Edsbyn sedan nio år
Jag gifte mig i Edsbyn och köpte ett hus i Edsbyn
Min fd fru bor i ett annat hus med en annan och ska ha ett nytt barn i Edsbyn
Jag är lika utbytbar som en selfie på altanen som blir profilbild på sociala medier i Edsbyn
Jag vaknade upp i en värld så klar och insåg att jag bor i Edsbyn
Ett förvirringens mantra.
Jag bor i Edsbyn
Det är ingen dröm.
Jag har två katter i Edsbyn.
Jag handlar min mat i Edsbyn
Jag kämpar mina strider i Edsbyn
Jag är en främling i Edsbyn
Jag lever mitt liv i Edsbyn

Jag vet inte om jag vill bo här mer.

Jag ska bo i Edsbyn
Alva bor i Edsbyn
Tacksamheten kan inte nog uttryckas

Inga kommentarer: