torsdag, december 06, 2012

LUCKA sex. En repris fast man inte får va med igen

Marie Karsbo var med i förra kalendern i form av kringresande halvsoc-tant

Därför då hon numera är en hel soctant får hon va med igen!

MArie Karsbo har från början ett dansk-klingande namn. Hon är inflyttad till denna del av provinsen och fann mannen i sitt liv. Det är bra att Tony finns för annars hade ju inte heller Marie funnits, eller klart hon hade funnits men hon hade funnits nånstans där det inte är 278597843 minusgrader och snö hela året och det hade vart tråkigt för mig

Marie jobbar på soc och är tillsammans med sofie o inger min närmaste kollega.

Att skriva hennes CV är svårt: Men axplock:

Hon anser att sundsvall är en präktig stad och att det är nåt dåligt
I stort ogillar hon präktighet och det är ju nåt bra!
Hon har spelat i allsvenskan


Då jag har fritt blås att skriva vad jag vill så gör jag det.

Det bästa med att jobba i bruna huset är ganska mycket olika sorts saker.
Mest är det att johannes och binni är där och förgyller hennes liv

Marie har även en faiblesse för så kallad sportmusik, typ Dire Straits och Dan Reed network.
MEn det skriver jag inte för jag gillar Marie



2 kommentarer:

Ulla-Marie sa...

Alla kommuntanter och kommungubbar borde passa sig för Marie. Hon har nämligen den där läskiga förmågan att se olater som hon därefter härmar i mindre sammanhang. Själv går hon runt och är aaaassnygg och oefterhärmelig (förutom det där med att hon snurrar med håret, men det är ju bara lite rart liksom).

Om Oreäventyr sa...

Va fiiiina ni är Johannes och Ulla-Marie! Jag blir glad att läsa om mig själv i era uttryck!