lördag, december 08, 2012

Härliga lucka åtta!!!!

Jessica är praktikant på soc. Alla praktikanter får sitta i mitt rum för det är det största coolaste rummet. Man kan säga så här. Jessica har vunnit högsta, hon sitter i mitt rum, på min stol och slipper mig för jag är föräldraledig.

Jessica ska snart vikariera dessutom, hon vickar för Marie.
Det bästa med brunan är att det är ett HÄRLIGT place, HÄRLIGA arbetskamrater och HÄRLIG stämning.

Hon uppger att hon bara är rena barnet men att hon är som en morsa. Lite tråkig så där, liksom ingen partypingla.

Hon gillar istället att träna o träffa folk. (hade jag inte vart hemma hela hösten hade jag tagit det där ur henne)

Kommer från Edsbyn.
Har som livsmotto : "Det ordnar sig alltid"
MEn ja jag vet inte, hur kan det ordna sig när snuset är slut och macken stängd? Har hon tänkt på det

Jessica är oavsett just feltänket rörande att allt ordnar sig en mycket HÄRLIG människa.

Hon är dessutom en som kommer att bli en bra soctant, det hann jag märka under den månaden vi delade rum och hon bara ibland klagade på mina skivor
Smart o bra tjej

1 kommentar:

Ulla-Marie sa...

Hon struttar in på Idrottsparken efter oss kommuntanter varje måndag tillsammans med de som är lite tuffare än oss, och hon ser skräckinjagande spänstig ut. Jag ska aldrig träna tillsammans med de där tuffa. Westinskan spås ha en lysande framtid som soctant!