onsdag, mars 07, 2012

Va gör vi nu lille du

Först en länk till min brors blog där han lagt ut en sjukt bra cover på cohen, det är med bill callahan ibland kallas han (HAHAHAHAHA) Smog

Har sett Smog live två gånger. En gång va det piss, den andra var bra

Alva o jag har lyssnat på Timbuktu när han sjunger Gasolins Va Gör Vi Nu Lille Du
Vi gör det ofta till Linns glädje.

Det är det bästa på hela dan att ha henne i knät och dansa lite. Så gjorde jag med Tua och hon böev ju bra.

Annars är det mkt jobba och mkt vara, ska va ledig lite nästa vecka och göra absolut ingenting, denna ledighet föranleds av mitt nya år som jag inleder den sjuttonde.

Imorgon skall jag resa lite och leta vården, lär ju gå åt helvete så jag tar med nya Joe Nesbö som lektyr.

Dagens fundering är varför alla skriar av fasa för att vi typ stöttar diktaturen saudiarabien och säljer vapen dit o så. Vem hade trott nåt annat. Vi är det land vi är, det smygiga landet.
Jag blir nästan provocerad av alla dessa "moral-riktiga" människor som reagerar-. Va fan trodde ni?
Kanske kommer nån att säga att Sverige har mist sin oskuld. Det brukar man ju säga.
Om Sverige är en oskuld så är en bordell i Tijuana det också.
Jag har talat

Inga kommentarer: