söndag, november 13, 2011

Tjocke-Bo

När jag satt o pratade i telefon med Tua kolla jag i bokhyllan och hittade Sjunnessons Tjocke-Bo med Åke Jävel o allt bredvid Michael Strunge
Antingen dags att sortera böckerna eller kanske jag ska försöka hitta mening med placeringen.

Manodepressiv dansk poppoet bredvid galen svalevosande körskollärare. jag gillar det

Annars är det fars dag:

Jag fick ett Hallmark-kort av Tua, kan det bli finare. Hallmark är bästa varumärket. Ägs av NBC och är en sprudlande progangandamaskin för moral majority.
Tyvärr vägrar Hallmark sända i norden längre, men va då. Ett hallmark-kort är fint

Av Alva fick jag byta tre rejäla bajsblöjor.
O en julmust.


Jag ska åka till juttebörg, det lät kul när jag sa jag till konferensen, men att missa Alva i flera dygn känns lite segt:
Hoppas på en musselsoppa och lite glädje.
Konferensen heter förebygg.nu, det blir galamiddag
Eliten liksom

Inga kommentarer: