måndag, augusti 08, 2011

en dag i varuhuset



Så länge eran värld ser ut som den gör så är jag sur.
Men världen här hemma är så fin så fin

Jag läste om börsen, Tea Partyrörelsen har lyckats sabba världsekonomin. det är sjukt
Det monetära systemet suger pung när lobbygalningar i USA kan göra så att min låneränta stiger.
Inte för ja bryr mig så.
Men Sarah Palin ska inte ha med mina stålars o göra.

Jag avskyr henne och det hon står för

Jag röstar på o höja skatten lite dock, en promille för alla o ge pengarna till afrika.
Där har dom inte ens inflatoriska moraldollars, dom har ingenting
Jag har två vackra friska barn och en fin familj och fina vänner samt världens snyggaste hustru.
Jag kan ge lite pengar, men inte till Sarah Palin

2 kommentarer:

snurran sa...

Men, vad söt hon är!

visserligen partisk mamma sa...

visst är hon!