söndag, juli 03, 2011

Ett ekollon har fallit

Humla Pop och Visfestival i helgen
Den avslutades med 90 minuter Västerbrokören
Finaste poporkestern ever.
En bra helg.
Inget regn alls nästan
Fredagen gav en konsert med Ulf Stureson o det var sjukt bra. Tre nya låtar dessutom
Igår fick vi höra Caj Carlsson sjunga En Vintersaga och lyssna på Bob Hansson och en massa annat, men det var klockan 22:30 det började. Först Stina Berge som asvlutade med en VBK-cover med Stureson på kör och sen Västerbrokören
Myggen åt
Resan hem var hemsk
Solen gick plötsligt upp
Ingen bäbis än
Men snart så. Tror jag
Hoppas jag
Nu väntar vi på Hempa som ska få en William Guinessakleja

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kom hon då, Moa Kata Alexandra Rosa Margareta. Eller är det bara på skoj? Men inte döpa henne till Kata väl? Visst anrikt namn, men tösen får nog lida om hon heter Kata. Moa, alldeles för vanligt. Alexandra, tja varför inte? Rosa, det heter min hund. Margareta, heter min syster. Flickor födda på 60-talet heter Margareta. Någonstans ska det ju börja om och varför inte då i år 2011? Hur som helst roligt, GRATTIS!
F ö så finns antydan till att t o m mina chilisar kan tänka sig att blomma. Så undrens tid är inte förbi.