söndag, juli 17, 2011

Alva gästbloggar

Det är dock jag, johannes, som skriver.

Vaknade i natt kl ett o sen kl tre o kl fyra o lite kl fem, sen kl sju och åtta.
efter de så bajsade jag lite och åt mat, samtidigt typ
När dom vuxna klätt på sig runt ett gick vi till mormor o morfar, jag sov och vaknade av att min pappa slog mig med en zuccini. Han sa att det inte var meningen. Det var det mog inte. Man måste va bra dum i skallen för att slåss med grönsaker.
Vi gick hem igen och då kom Lina och andreas och två barn, fast barnen ville hellre kolla på katterna, så där låg jag, bortglömd
en ny grej som jag testar idag är att bajsa massor o inte sova. Det är ganska tråkigt faktiskt.

Ja det var min söndag det, o mor o far hävdar att dom är trötta, det händer ju INGENTING, hur kan man då var trött
dom har tom tvingat hit min syrra från tokholm så hon kan städa.
Mor o far är lata tramsisar, men jag gillar dom iallafall.
Man kan spy på dom o så. Det är kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja Alva! Så roligt så jag måste högläsa för alla som ville höra. :)
K