söndag, april 10, 2011

Slutförvaring



Egentligen lite för tidigt, men jag har ju så mkt o stå i, imorgon ska jag på middag med kungen och på tisdag kommer viktoria silvstedt o fikar så man får ju passa på. Chilisarna står i köket och jag hoppas dom mår bra Det är Serrano, Mulato, Sweet Wrinkled Old Man, Datil Habanero, Scotch Bonnet Red, Kongo Black, Santa Fe Grande och jag ska fixa en Habanero Tobago osså, men det hann jag inte. o inte har jag plats. Jag utgår från att jag kommer o ha en del annat o göra i sommar så om nån vill ha plantor så är det bara o säga till. Har även skolat om nejlikor idag och dahlior. Det är liv i mig som Madicken sa

6 kommentarer:

svärmor sa...

Jag bokar några redan nu.

Klatuu sa...

Ohh, jag vill gärna ha någon planta. Tänkte handla några plantor senare i vår. Själv har jag bara satt kryddor i år.

Konungen sa...

funderar på o ta hit några då är det bara o komma in kalle, när du typ är i storbyn

Eskil Malmberg sa...

Scillorna blommar under lönnen. Det är ett blått hav. E

Anonym sa...

Pappa säger: BROMSA! Jag sa alltid, i entusiasm, för roligt var det: Det tar jag. Jag tar det, och så brakade jag handlöst in i den berömda väggen, vilket inte var roligt. E

Eskil Malmberg sa...

Roligt att du har en chile som är en beskrivning av mig. E