tisdag, mars 22, 2011

Mental istid

Vad är nytt???
Jo en sensation, Bo Cavefors har kommenterat min bros blogg. Lika stort som om typ Thåström skulle göra det
När jag var en liten pilt var Caveforsböcker det finaste som fanns
Det är det fortfarande.
Snygga utgåvor av viktig litteratur

annars så har jag vart i alfta på utbildning i lösningsfokus.

ibland ser jag mig själv liksom utifrån. det är ganska vackert.
Idag såg jag mig i alfta, en sal av folk
40 år gammal med fotsvett
lunchen var så där, bruna osaltade bönor, då smakar det mest sirap

Sen pratade vi om julmat, jag vill ha ål, marie k vill ha fläsksvål binni ville ha jansson, men inger tjingade det så binni blev sur o tog typ korv, ingrid ville ha mimosasallad.
det är ett skumt val. det finns ju kött eller ål

Nu laddar jag för desperate och sedan ännu mer ola nilsson eller va fan han hette, statarballekillen. boken är sjukt bra.
o jag hittade kangas i bokhyllan när jag skulel visa binni en caveforsbok så det var ju kul

kul osså att binni så gärna ville se en caveforsbok. Johannes sade hon, kan du inte visa mig en caveforsbok, jovisst svarade jag, men jag var busig o visade två. en grön o så gökmannen

det var en fin stund

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl någon slags mellanting mellan morgon och förmiddag. När det är vårvackert i Sätaröd är det mycket vackert. E

Anonym sa...

Kvällen är mycket vackrare, men det syns inte, för det vackra är att två makedonska barn som hotades av utvisning har fått permanent uppehållstillstånd. Det är en märklig känsla att sitta vid radion och spontant ropa yippie. Det är inte så ofta tillfällena ges.E

Anonym sa...

Minns du när du eller Petter skulle till tandläkaren och jag sjöng Dental, dental istid; jag var en riktig retsticka, eller hur? E

Anonym sa...

Gå in på attalagattlasa och läs Karls kommentar; det är roligt, han är the coming man, och någonstans har jag nog betytt en del. E