torsdag, mars 10, 2011

Hej dagboken

I morse skulle jag och anki Panki göra statistikgrejer. det är ju kul
Anki försvann.

Sen drack jag kaffe
Återfann anki
Hon hade köpt en Wunderbaum till sin bil

Sen drack jag kaffe på Fallris, när kaffet var slut där gick jag till Vändplatsen och drack mer kaffe.
Min fru undrade var jag var. Hon är så tjock så hon behöver hjälp att gå på ICA. Så jag gick tillbaka.
Min fru köpte laxpudding på ICA. Det gjorde inte jag. Jag köpte en paj.
Den var kall fast jag mikrade den

Efter lunch kom Åsa och vi drack kaffe.
Efter det åkte Åsa till Bollnäs.
Då gick jag o kissade, mkt kaffe få toaletter

Sen var det fika.
Efter fikat gick jag hem

Nu är jag hemma.
Det är kul
Min fru, den tjocka ni vet, tvingade mig att städa.

Ikväll ska jag se på V på kanal 6 sen lyxfällan
Kanske ska jag raka mig också
Jag vet inte
Duscha ska jag dock, det vet jag

Hej då dagboken

Inga kommentarer: