tisdag, mars 01, 2011

Chilin är klar

och dagen var lång
Nu är klockan sju
Jag har haft en sån dag som man har ibland
Minus 18 i morse. Vårmånad my ass.
Lång dag utan rast
Orkade inte laga mat
Men sen satte jag mig och planterade om det sista.
18 pluttar chili
Serrano, Red Bonnet, Datil Habanero, Santa Fe Grande Habanero, Mulato, man måste ju ha en mild med.

Ser fram mot årets chiliande
Linns graviditet är ju i fokus, segt, men jag har väl förståelse för det, lite iallafall.

Hon ser för övrigt skojig ut, som en michelintant

Nu ska jag duscha, se Täfteå och sen läsa Mark Billinghams nya.

Det är ju ganska ok
Imorgon ska jag jubba kvöäll och planera inför vårens omgng av föräldrastegen
Eller va då vårens omgång, min första
Skitanervöst

Kolla HÄR va coolt och spännande det är. Det är manualstyrt och bygger på en ganska lam film, men det fixar anki-Panki och jag.

Annars är det Khadaffi och så.

Hej då dagboken

Inga kommentarer: