måndag, februari 07, 2011

Jäss she´s from sweden

Idag var vi i Gävle.
Ultraljud
På ett stort och svårhittat sjukhus.
Vi hade tid klockan ett
Vi åkte halv nio, då har man tid på sig då det tar max 1 timme 45 o åka till just Gävle
Jag var så stressad så att min fru fick lugna ner mig, fattar ente hur jag ska klara en förlossning.
Hoppas dom säljer öl blandat med benzo på förlossningen.

Skit samma.
Vi kastade i oss lunch och kom till sjukhuset ca en timme före utsatt tid
Detta av två anledningar: Ett vi är från landet o hittar kanske inte rätt och Två: Va fan ska man göra i Gävle när man ska ha ultraljud senare, ja vänta ska man

Vi drack på lantisars vis kaffe i sjukhuskafét och försökte se tuffa ut, det gick ganska bra.
Sen tjugo i ett gick vi till ultraljudsstället
Allt detta var mkt likt boken Åminne när dom åker tåg och låtsas att dom vet hur man gör o därmed dricker otrologt mklt vatten o sen går av på fel ställe.

Men vi kom rätt och en tant jag glömt namnet på visade oss ungen.

O det var en tjej, fast man vet ju inte, men hon trodde det va en tjej.

Det är bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vilken härlig resa! Å en jänta ska det bli, va kul! Grattis!
K