söndag, december 12, 2010

LUCKA TOLV ! ! !


Klas-Åke. Myten från Mattsmyra.
Klas-Åke sitter på hemliga våning två.
Han arbetar som förvaltningssekreterare och bilansvarig.
Det har han gjort sen åttiotalet.

Att vara bilansvarig i Bruna Huset är nog en mardröm. Virriga människor som repar bilarna, glömmer tanka dom, tappar bort dom (fast det har nog inte hänt).
Men med en ängels tålamod sköter Klas-Åke om det
Det bästa med att arbeta i Bruna Huset är att det är en liten kommun och att man därför får vara med om det mesta.

Klas-Åkes hobby är att odla saker, både blommor och grönsaker. Han gör detta i Mattsmyra i zon Sju.
Det är strongt

Ska se om han kanske vill ha lite chilifröer i julklapp!

Klas-Åke är ball. Det är även han som fotat Magnus Carlsson från Barbados och gett mig det fotot, det sitter bredvid Zlatan på min anslagstavla.
Stort

5 kommentarer:

Ulla-Marie sa...

Jag som trodde att KÅS skulle bli lucka 24. Återstår bara Linnnibinni då.

Anonym sa...

Klas-Åke är ett vackert namn som passar bra i lucka 12!
K

Snurran sa...

Jag gissar på en total överraskning i lucka 24. den viktigaste luckan. Svärmor kanske?

Ulla-Marie sa...

Är det förresten nån som noterar att jag tvångsmässigt kommenterar samtliga luckor?

Anonym sa...

o du gör det med den äran
/Johannes