fredag, december 24, 2010

LUCKA 24 ! ! Lou Reed som man säger


















































Vad vore mitt jobb utan dom som arbetar runt de Bruna Huset, inte mkt svarar jag själv på detta.

Här ser ni en del av många många satelliter som jag träffar och samarbetar med. Utan dom inget Brunt Hus.

Eva är på Vändplatsen o Café Centrum, vi är dessutom numera släkt

Anki Panki som är chef för öppenvården och typ bäst.

Pär som är på bostadsbolaget, vi åker runt och träffar folk och kör MI,

Mona som inte bara ger mig plantor, hon lär mig saker,

Marie som lärt mig att Sundsvall är en präktig stad,

Maj och Karin som är chefer på hemtjänsten, vi träffas ofta och samarbetar,

Guiden Anders som är rektor på alftaskolan.

Det här va dom som jag hade foto på. Men Ni är ju många fler som får mig att fungera, eller åtminstone skenbart fungera.


God jul och ett gott nytt år till läsare och alla i den bästa kommunen

3 kommentarer:

Slottets lilla värld sa...

Det var en härlig kalender du gjort för oss läsare!
Ha nu en riktigt GOD JUL med familj och vänner!

Ulla-Marie sa...

1: Snyggt fölk vi har i Ovanåker ni.
2: Tack. Tänkte skriva att jag ser fram emot nästa års kalender, men hade jag skrivit det hade jag ljugit. Jag vill ha sommar.

Anonym sa...

Tänk att man fick vara en del av kalendrarnas kalender! Stort det!
Får lov att mynta ett nytt postulat under kommande år så jag har möjlighet att kvala in i nästa Kalender med stort K.

God fortsättning!

/Marie Karsbo