tisdag, oktober 26, 2010

Så går en dag och kommer aldrig åter

Hej dagboken.
Jag vaknade klockan fem. Innan dess sov jag ganska gott.
Jag la av en rejäl bajs och sov lite till.
Frukost runt halv sju.
Viktigt med frukost, idag var det skinka.
Efter det ett pink.
När Linn klädde på sig kollade jag på tevin, dom skjuter i Malmö och det va According To Jim.
Runt åtta var det dags för arbete.
Halv nio möte.
Inte mycket kom ur detta möte alls. Vi planerade dagen helt enkelt.
Fram till lunch laddade jag för lunchen.
Till lunch blev det fisk. Gott!
Efter lunch stack kollegan på hembesök utanför kontoret och jag var ensam.
Fixa med lite grejer.

Runt fem kom Linn, Johannes och Trampe hem.
Jag firade med en bajs i lådan och sen bet jag Linn i armen,

Ikväll vare middag, kanin, sen efter det fes jag lite och nu river jag sönder det lilla rummet.

Hörs imorgon
/Sture

1 kommentar:

svärmor sa...

ojdå, tur du skrev under med sture. trodde det var stures husses dagbok jag läste.