söndag, oktober 24, 2010

Bonnie Tyler

Det är en söndag i norrland. Minusgrader.
Jag fixar tomatsås till pizzan jag ska göra sen.
Radions pelar Bonnie Tyler, It´s a heartache. Bra låt.
Bonnie Tylers Faster Than The Speed Of Night fick jag av mamma och pappa när jag gick i sexan eller femman.
Bra skiva.
Sen har hon alltid varit lite idol för mig. Hon är liksom ball Bonnie.

Läser en medelhavskokbok och längtar bort från kylan.
Linn har slagsmål med Sture.

I Malmö skjuter man på folk.
Det är vidrigt.

På tevin är det the Secret Life Of The American Teenager- Riktigt uselt trots att Molly Ringvald är med. Hon som var Blossom är också med, att hon har fortsatt se lika dum ut och fortsatt vara så moralpräktig som skådis är lite ball ändå.
Serien är ren skit, men dom skjuter inte varandra iallafall.

Snart måndag, snart helg. Livet går.

Inga kommentarer: