torsdag, maj 27, 2010

Den ni väntar på

passerar inte förstäderna
Se där
Lite Aspenström på torsdan
Han va ganska bra han, i små doser
Snölegend hette debuten tror jag, den har jag

Meningen Den ni väntar på passerar inte förstäderna är berömd
Men dikten i sig är mkt mer
Så jag citerar den inte, det finns bibliotek för fanken

O varför spärrar ni förstädernas gator?

Jag har varit i Alfta hela dan
Sturesonland

Ajvide får en paus, eller måste få en paus, jag blir bara förbannad
Så nu läser jag Stephen Kings nya noveller, dom är väl så där

Egentligen ganska kassa men det är ju Stephen King
O han är den som är bäst

Mkt jobb, lite sömn, dåligt bloggat

Mona skällde lite på mig idag på utbildningen, jag bloggar för dåligt. Brukar va så i maj o juni, sen är jag igång o stör er vardag på heltid igen.

1 kommentar:

Svärmor sa...

Men dina bilder är väldigt sevärda.