tisdag, mars 30, 2010

En sån där dag

Vissa dagar är inte menade att vara dagar, eller det är dom ju, menade att vara dagar. men dom är inte menade att vara i mitt liv
detta är utan tvekan en slik dag
en dag att vara utan

började med att jag vägrade vakna
men det går ju inte för lön vill jag ju ha i slutet av månaden
sen va kaffet ljummet för jag gick upp för sent
Hur kan nu det komma sig frågar du. att kaffet är ljummet.
Jo min fru gör kaffe åt mig varje morgon, JA VARJE MORGON. Jag har en snäll fru.
Det är underbart att slippa koka kaffe. Men idag var det ljummet och det är ju inte underbart, det är mest ljummet

Det hade snöat i natt. Så jag var sur när vi åkte o hämtade Ulla-Marie
Väl på jobbet var jag trött och drack kaffe. Sen tvingade jag Anki att komma o planera. Det var gannska kul

Sen var det möte.
Efter det var det lunch
Sen var det olika sorters besök
Paulin kom in en sväng.
Kaffet var slut

Jag ringde min älskade moder, hon fyller år. Under v¨rt samtal ringde telefonen tre gånger
Sen åkte vi till Bollnäs
MAX hade god mat

Sen sov jag i soffan
Nu bloggar jag

Huvvet värker
Blommorna har fått vatten

Det är Dating in the dark på tevin o det gör så himla ont.
Att folk får finnas

1 kommentar:

Maria S sa...

låter iaf lugnt och harmoniskt på byrån :)