onsdag, januari 13, 2010

Gästboken är död, leve gästboken

Jag började blogga år 2000.
Då fanns det egentligen inga bloggar. Men det var vad jag gjorde.
Varje dag
Först på tripodnet.com, sen på Spray o sen passagen.
Gästbok skaffade jag direkt och det har vart spännande. Den första var från Alxnet. Den blev alltid porrspammad.
Sen slutade den fungera efter 500o inlägg.
Så jag skaffade en på nån annan PORRFRI tjänst
Men nu är det slut.
Jag tar bort länken.

I denna gästbok har många skrivit. En hotade mig för jag skrev om Shirley Clamps pattar.
En annan hörde av sig och ville veta vilka LVU-hem som finns.
Kändisar har skrivit där

Vi har varit en kärna människor som skrivit o donat o tänkt o hatat.
Men nu är det slut.
Efter tio år tar jag bort gästboken!

Hej då

Men den finns här ett tag till.
Passa på o njut

3 kommentarer:

Tobbe sa...

den är ju kvar"! Eller det var inte kommentarsfunktionen du menar? Vi saknar dej här nere iallafall.... kram

Anonym sa...

Найти лучшее: media player classic rus скачать для vista

Anonym sa...

Найти лучшее: скачать Assimilation