lördag, september 05, 2009

Kaffe kokat av frugan

Jag gillar att få kaffe på morgonen.
Varje vardag så har jag den enorma turen att jag får detta.
Min fru är världens snällaste.

Men på lördagarna brukar jag gå upp tidigt, på grund av svininfluensa, elaka gubbar från länsstyrelsen så vaknade jag kl halv fem i natt o var vaken i två timmar. Så jag orkade inte gå upp vid åtta som brukligt är.
Men jag fick kaffe, gott svart kaffe som mannen i Kaurismäkis Tatjana hade älskat.

Joey Tempest är på morgontevi. Han kan se in i framtiden har han sagt o så är han botoxad.
Pinsamma gubbar. John Norum ser mer ut som en tjej än va hans egen syrra gör.

Idag är det Tuafri lördag för hon missade bussen igår. Skitsurt
Men hon får komma nästa helg o då ska vi tanka bilen o dra ända till Kilafors, så kan det gå.

Idag ska jag fota höstblommor och åka på utflykt

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA roligast i universum!
/Hanna