onsdag, september 09, 2009

Att ligga på topp

Jag ligger verkligen inte på topp

Men det brukar gå över
Jag är liksom inte höstdeppig eller nå sån skit.
Jag är mest bara ofokuserad och uttråkad och lite less

Sverige spelar fotboll, o egentligen borde jag inte titta. Jag menar Malta, klart vi vinner, o nu verkar vi inte ens göra det så jag får se en noll nollmatch mot Malta

Jag har en film o Hässelby som jag skulle vilja se, men jag orkar inte. Känner inget engagemang för den, trots att Linn är ute ur huset och sysslar med hästsport och detta är en film som hon inte vill se.

Jag läser en dålig bok av Lars Wierup, infiltratören, den är ointressant, ändå läser jag den. Fast utan glädje.

Vädret är som nån katastroffilm, storm o varmt, men ingen tornady i edsbyn inte, synd det hade kanske livat upp

Imorgon ska jag va glad o pigg

Nu höll sverige på o släppa in ett mål
sveriges landslag är lite som mitt humör

1 kommentar:

Den irriterade besökaren sa...

Landslaget skulle behöva lite av mitt humör tidigare idag.