fredag, augusti 14, 2009

Sju grader varmt en fredag

Förra året åkte vi till Köping och visade upp våra vackra anleten på Kompledigtfestivalen.
Kristina Kjellson spelade
Hempa, Ylva, Mona Lennart Trampen Morey Johansson ja alla, o då menar jag alla var där
Ikväll blir det noll Kjellson men surströmming
Kan bli ok det å.

Jag såg paret Ahndoril. Dom har redan min bror sågat på ett vackert sätt. Kolla HÄR. Det som gjorde mig förvånad är att jag blev förbannad. Jag ville åka upp / ner till stockholm och trycka in Alexander Ahndorils skitböcker i rektum på honom
Han är en plagiatör
Jag utgår från att Kepplerboken är sämre än sämst

Oavsett det. Jag hatar Alexander och hans fru. hennes böcker är fan ännu sämre än hans
Hoppas dom inte har barn

1 kommentar:

Petter Malmberg sa...

Fin rubrik.

Surströmming istället för Kristina Kjellson låter som ett dåligt byte.
Jag har alltid haft misstanken att surströmming är ett avancerat practical joke. Man lurar de utomsocknes och nyinflyttade att man äter sörjan och sen skrattar alla gott när du tagit första tuggan.