måndag, augusti 17, 2009

R.I.P Onkel Kånkel



enligt kamrat Trampe så har Onkel Kånkel lämnat oss.
Jag vet inte vem Onkel Kånkel var
På åttiotalet ryktades det att han arbetade på NK i Stockholm, på kostymavdelningen.
Fakta skall vara att han är från Kalmar.
Kalmar FF har en supporterklubb som hette konkelberries.

Finns det då något roligt i sånger om homosexuella män som badar bastu?
Ja jag tycker det
Nazister som har gaysex är också ganska kul.

Jag hyllar mannen av stil med hitlåten Nassepenis i Führerns anus

O tar en tyst minut

5 kommentarer:

tjat-bem sa...

Det var länge sen jag tänkte på Onkel Kånkel. En gång i tiden skrattade jag väldigt mycket åt hans låtar. Alldeles speciellt roades jag av sången om tio män med förkärlek för det egna könet; "Sture Seen, Ture Törn, Lothar Melos, Pekka Langer, Carl Uno Sjöblom, Hasse H*mo, Tore Skogman, Egon Kjerrman, Hylands Hörna och Sven-Bertil Taube!"

Säga vad man vill, men det var en jädra refräng i den låten!

För övrigt: "Wrinkled old man" låter som nåt från Kånkels värld. Vad är det?

Konungen sa...

en japansk chili
god som fan
mild

Konungen sa...

jag har lyssnat
http://www.youtube.com/watch?v=SX1-kCcyde0

umni sa...

Och nu över till nåt helt annat:
- Maria Hedström (se tidigare inlägg) ÄR INTE PÅ JOBBET.

Anonym sa...

ja du umni
det är en hård helg vet du
det är an alltid

/Johannes