onsdag, augusti 12, 2009

Moral Majority

I USA finns det finaste som nånsin existerat: HALLMARK en tevikanal som enbart visar reaktinärt skit.
Den finns i svenska utbudet, tyvärr saknar jag den. Den och Tiankov
Mitt liv hade varit mer rosa, mer fint om jag haft Hallmark
I Hallmarkfilmer har man inte sex, man dricker inte sprit
Man kramas och talar om gud
Ofta är det kritik mot alternativa livsstilar som tex hip hop eller att vara vänster
Lite som en bok av Dean R Koontz
Han startade ju ett upprop mot dödsmetall
Dödsmetall dödar våra barn liksom
Hallmark älskar Dean R Koontz
Jag hatar honom
Maken till pissiga böcker får man leta efter

Jag är inte konspiratoriskt lagd, men nog fan sponsrar högern i USA Hallmark
Ett opium för folket

Linni-Binni fyller fortfarande år
Hon fick tårta av Sören

Inga kommentarer: