lördag, augusti 15, 2009

Mitt liv 1992

Denna story är sann, men ganska hemlig
Jag har varit livvakt till Christer Sandelin
Han gjorde bort sig på sopotfestivalen i Polen detta år. Han skändade ett pensio samt hailade och vägrade sjunga Dover Calais, detta upprörde den polska maffian enormt och hans huvud sattes det pris på
Efter att jag med succé varit livvakt till Jan Johansen var valet enkelt för Chrille, vi som känner honom kallar honom det, han hyrde mig

Christers karriär var på topp de åren, vi gigade i Töreboda och Skinnskatteberg bland annat.
Vi såg Pernilla Wahlgren i Tierp.

Jag skyddade honom för alla polacker, jag höll utsikt dygnet runt efter maffiatyper

En dag kom dom ifatt oss, i Filipstad på gatuköket på vägen mot Karlskoga.
Jag nitade alla.

Sen fick jag Tua och sa upp mig men då var maffian så rädd för mig att hotbilden var borta.

Nästa gång ska jag berätta om när jag och Palme var i Bollnäs 1985

3 kommentarer:

tant snurr sa...

Det blir spännande.

Sleeping Cell sa...

?????....- Säkert att du inte tar droger?.....eller har du hamnat i surströmmingspsykos....?

Konungen sa...

Nej jag bara lämnar ut detaljer ur mitt liv jag