lördag, augusti 08, 2009

Dagens ICKE-tips

Björn Hellberg denna människorättsbrottsling ger ju till min oerhörda förvåning ut böcker.
att denna charlatan publiceras av ett stort förlag när det finns så många bra författare som aldrig får en chans äcklar mig.

Skit samma.
Jag var på en mack i Bollnäs och jag var TVUNGEN att ha en bok.
Valet var typ Sälj din bil o upplev aura, 12000 fjärilar i Afghanistan och Nattvandraren av Björn Hellberg.
Jag hatar Björn Hellberg i På Spåret, han förstör det programmet
MEn nöden har ingen lag.

Detta visade sig vara de sämst investerade pengarna i mitt liv. Jag borde ha lagt 72 spänn på motorolja som jag hällt i ögonen och sen börjat elda. eller spik o hammare för att sedan spika fast pungen i taket på macken
Det hade gjort mindre ont än att läsa detta dravel.

"Hon hade yppiga bröst som alla män älskade. Han tog sin stolta lem och förde in den. Sexet i boken fick mig att fundera på att bli munk. Han kan inte beskriva sex. Antagligen för han är en snuskgubbe av stora mått.
Själva intrigen var så dålig att jag blev förbannad och var tvungen att kasta boken
Språket saknade all form av finess.

O JA nu berättar jag vem mördaren är. Nattvandrare två blir nämmeligen mördad av den nattvadrande fadern som har en dotter som utsätts för Kevins ilska. Kevin är ett problembarn, detta märker man för att han kör moped...
Den andre nattvandraren som dödas, dödas därför att han i smyg sett första nattvandraren klämma på bagarhustruns yppiga bröst

Sen plötsligt var boken slut
Huvudpersonen var en ensamstående polis. Obegripligt

Jag hoppas Björn Hellberg är ensamstående.
Jag hatar Björn Hellberg

5 kommentarer:

Sleeping Cell sa...

Det kallar jag en riktig sågning.

bemmy kändiskollen sa...

Något av det mest läskiga med den där Hellberg det är att han verkligen inte är ensamstående. Snarare är han en patriark. SJU barn har han!

Anonym sa...

Du läste ut den? Jag började på en bok av Björn Hellberg en gång men klarade inte mer än ett par sidor.

Snurriga tanten sa...

Jag har faktiskt träffat nämnde Hellberg en gång. På Valbo köpcenter. Han signerade en bok som jag köpte! Joo, det är faktiskt sant. Vet inte varför, blev väl lite kändisblind där. Har dock inte läst den, men nu ska det tamifaan bli av.
PS! Du kan få låna den sen.

Anonym sa...

jag satt på en buss. jag var tvungen att läsa ut den. hade inget annat
/johannes