lördag, juli 04, 2009

Hur dum kan man bli

I Aftonbladet var annars kan man läsa om nån idiot som tankade sin bil på en mack som hade fel på priset, fyra kronor litern istället för elva
Han blir sedan debiterad eftersom priset fyra kronor litern inte funnits sen 1982, för övrigt senaste dagen denna idoit klarade att gå på toa själv utan piktogram.
Jag har tankat för fyra och skall betala fyra

Va menar dåren, att han inte hade tankat annars hade han ställt av bilen, börjat cykla till jobbet?

Krämare skall ha spö.
Man betalar om man vill ha en vara, eller så stjäl man. Det är väl valfritt.
Men likaväl som att jag om jag, vilket jag inte gör, stjäl ett par för små jeans inte försöker byta dom sen.
Man har välan nån anständighet i kroppen

Jag hatar honom.

Eller trodde han att det var typ rea, nu ska jag passapåerbjudande kanske
Fyra kr litern, det är ju ett rimligt pris om man jämför med dom 12,73 som det var igår

Stryk på pungen ska han ha

Inga kommentarer: