torsdag, juli 16, 2009

Det åskade idag

Jag tror att det finns en form av urrädsla. Det är nog därför vi är rädda för ormar och spindlar och tex åska.
Jag är skiträdd för åska.
Har alltid varit
Fast det är ju farligt på riktigt.
Inte som en snok liksom-
skit samma, det åskade idag
som fan
Vi åkte i bilen till Alfta och plötsligt var det blixt och knall precis vid bilen
Jag höll på att skita ner mig, undvek dock detta.
Datorsladden var ur och tevin oxå så det var ingen fara hemma
Ändå var jag så sjukt rädd
Minnen av roddturer på en sjö bara kom
Hur jag rodde o trodde jag skulle döden dö
Men det gjorde jag ju inte
sällan jag haft mer än 300 meter till land
Men då var jag svett den gången i Sjöaryd

Att vi åkte till alfta var inte så konstigt. hemköp där säljer den där jämtländska camenberten.
Allt som är bra finns i Alfta

Tua är i Italien och bor hos en familj som inte kan engelska
Men hon verkar ha det bra
Hon ska vara där utan parenting i tio dar
shit shit

Inga kommentarer: