fredag, juni 26, 2009

Michael Jackson

Tror att alla, alla, bloggar i världen idag handlar om Jackson
Jag tyckte väl inte han var så där
Men Jackson 5 var ju söta
O att Thrillerskivan betytt en hel del för hela min generation är självklart
Videon till låten Thriller specialvisades på tevin, sent på kvällen efter att expressen o aftonbladet skrivit om det i veckor.
O videon var liksom 22 minuter och det var monster o känsliga tittare varnades

För mig är han mest en kille som var helt off o gjorde världens kanske sämsta låt ihop me dpaul Mcartney, Ebony and Ivory

Fascinerande människoöde
Det känns konstigt

Jag har semester o sov till nio!
Gött mos
Nu ska jag hjälpa min svärfar bygga altan, dvs dricka kaffe o titta på

4 kommentarer:

elon sa...

Men hörrö. Var det inte Stevie Wonder och Paul som gjorde Ebony and Ivory? I alla fall är den med på en samlingsplatta med Stevie W.

Anonym sa...

Aha
Ja The Girl Is Mine hette deras skitlåt
Du är en källa av visdom kamrat

Anonym sa...

Michael Jackson är het

Anonym sa...

Mne ebony och ivory är ändå typ den sämsta låten!! ever.