söndag, juni 28, 2009

Jag älskar Tina Ahlin

Igår var det Ljusdal igen.
Hempa och Ylva kom på glädjande besök från storstan och vi körde genom skogen och det var så där somrigt vackert underbart
Dom badade vid festivalen och ja det är ju en av dom finaste festivaler jag vart på.
MEn vädret smittade inte artisterna.
Alla mår ju dåligt, hatar alliansen och röstar vänster. som jag då, jag kastar nu sten i glashus.
Men kan man inte va litta glad.
Stefan sundström som jag rankar otroligt högt av alla artister har en låtskatt att vräka ur, han kör enbart depp-låtar
Kajsa Grytt va så deppig så jag tror hon somnade

Musikalisk rapport. Det var så där. sundström var hyfsad. Stina Berge var fan bättre än va jag trodde o jag hade höga förväntningar

Men sen kl 10 kom Tina Ahlin, hon var så glad och musiken var glad och livet var glatt.
Det får va det ibland oxå
Trots alliansen, miljön Internationella Valutafonden

Men skitkul kväll i kamraters lag, vad mer kan man begära

Nu är kl snart nio, huset är för varmt så jag kan inte sova. Alla Ljusdals myggor hälsade på mig igår så det svider.
Men jag har semester o skiter i o sova, kan jag göra sen

Radions pelar Deep Blue Something och kattern aär ute.

JAg står på plus o jag tycker Tina Ahlin var skitbra, fast det var jazz o gansk akass

Inga kommentarer: