onsdag, juni 24, 2009

En gåta

Hur lång tid tar det för åtta kommun och landstingsanställda att boka ett möte i september.

svar: 23 minuter.
Vi enades om 16 september, men det var på håret att det blev den 17:e.

Alla dessa kalendrar.
Jag hade träff med Mollgan den 16:e men jag sade offrande att jag kunde boka om min hittepåträff. Hur kommer det sig att vi faller ihop i utbrändhet?
Kan det bero på att vi inte hinner med, vi kan inte sålla?

Nästa fråga är: Hur lång tid tar det att bestämma vart man ska träffas om man har bokat en tid?
Svar bara fyra minuter.
Det var raskt bestämt!!!

Implementering av de nationella riktlinjerna var detta.
Men det kan va träff om när man ska ha möte om att lägga upp möten unde en period.
Sanslöst, men ganska gulligt

















Dock innehöll dagen ett hedersuppdrag. Jag brukar inte skriva om mitt jobb men gör ett undantag idag. Sven Berg, Paulin och jag, dvs snuten frivården o soc var idag på Vändplatsen och bjöd en gammal bekant på tårta för att han gjort det finemang.
Kul och varmt var det och man blev glad

2 kommentarer:

Simon sa...

Det 1:a förstod jag inte så mycket av....men det sista var fint tycker jag.

Konungen sa...

Vi var åtta pers som skulle boka en ny träff. Fan va det sk ava svårt liksom
Alla typ bara låtsas att dom är upptagna ingen normal man eller kvinna är bokad om tre månader