tisdag, juni 09, 2009

Detta är ingen vanlig dag

Fan va alla fyller år, ställer press på mig det.
Ska ju på resa till dalarna typ nu dessutom

Men den bästa spar man till sist
Det kan kännas duktigt trist
Att inte idag vara på Lönngårdens gator och torg
Ivrigt skriande, Grattis Petter, du är Malmös Kevin Borg

Nu när du de facto fyller 35 och är halvvägs till framtiden
Som Strömstedt sa, din favorit nu när tiden är så liden
Hoppas din dag blir likt en ikarosstaty medelst svan
Och att du äter oxfilé hela hela dan

Kanske lite folköl från persborg på detta
Jag menar, du är gammal och behöver skölja bort sommarens hetta
Jag säger som Carlos The Dwarf, spelet är slut
Öppna en bempaburra hurra och tut!

O min käraste bästa bror är inte släkt med Anders Liljemark, vad jag vet

1 kommentar:

Petter sa...

Tack.