onsdag, juni 10, 2009

Att bli vuxen med Imperiet

Jag håller boxen i min hand. Lyssnar på skiva tre. En liveversion av Fred. Där möts mitt liv. Barndomen med Hoola Bandoola och sen Imperiet.
Jag bara dog på dom. Du ska va president kom 1984.
Jag minns det. Då började det.
Thåström är för mig Sveriges största, genom alla tider, ingen kan bli som han
Så vacker. Så cool.

Skiva tre är bra skit. skiva fem ska bli spännande. en del jag inte hört
Jag har allt med imperiet, inte kvar i min ägo, mkt har försvunnit.
Men i hjärtat är det kvar.
O ett hjärta är alltid rött

Mvh
/Johannes med rätt att vara smått patetisk

3 kommentarer:

Sleeping Cell sa...

Man har rätt att vara smått patetisk när man talar om någon/något som betytt så mycket i ens liv.

Petter sa...

Är det mycket Rymdimperiet på boxen?

Konungen sa...

Tack simon

Nej inget rymdimperiet alls
Det är studioskivorna
En hel del live, men inte skivan ":a augusti dock
Lite outgivet som man kan förstå är just outgivet
Men ja. Det är en fin box