tisdag, juni 02, 2009

Akleja och Orangina

Idag har jag vart på IKEA.
Dessutom vart i Gävle. I Gävle träffade jag Tomas, det var toppen.
Skitlänge sen man såg honom och hans vackra anlete. så fort folk får barn ska dom liksom va med barnen. Trams ju :). En smiley.
På IKEA kryssade jag Madde, men sen såg jag inte henne mer där, för jag gick typ vilse. Vi glömde vad vi skulle ha men det blev ett litet cafébord o två stolar.
Det gamla glasbordet gick ju åt helvete när altanen valde att lämna oss. Två snygga vaser oxå.
I Gävle slog jag till på lite kläder. Mest spännande i kläsaffären var en som var med i Team Hanna och två äldre bögar som shoppade. Dom frågade massor.

Nu är jag hemma och jag har kollat aklejorna. Jag satte ju inte etikett på dom när jag satte dom så jag vet inte vilka sorter jag får. Kanske bara en sort om gud är ond. MEn jag ser fram mot dom. Den första slog ut igår. Himmelsk.
Ska ta foton, jag vet att ALLA vill se foton o det ska ni få

fyra veckor till friheten minus två dagar.
Imorgon skall jag fota. Nu ska jag gosa med katterna.
O ja i Tönnebro på OK-macken har dom orangina. Shake it you wake it. Bästa sloganen på godaste drycken

2 kommentarer:

Madde sa...

Om det var mig du kryssade (va nämligen på ikea igår)och jag inte hejade handlar det om att jag blir blind och totalt blockerad när jag är på ikea.

Konungen sa...

jag missade ju typ hela ikea, förvirrande affär det där
o ja det var du