måndag, maj 04, 2009

Varför spelar lokalradion den musik dom spelar

På grund av stora nyheter i Edsbyn lyssnar jag idag på radio Gävleborg. Det är en ganska plågsam sysselsättning, men vad gör man inte för kunskap.
Det regnar vilket dom har sagt ett antal gånger.
Men musiken
Varför bara hits från perioden 88-98 och gamla schlagers o sjuttiotalslåtar.
In the middle of the night med Billy Joel.
VEM???? vill höra den. eller Gessles soloalster.

Jag blir förvånad.

Nu menar inte jag att jag har en förfinad smak och att jag är mycket bättre än kreti och framförallt pleti.
Eller så är det just det jag gör, fast påe tt inlindat vis.

Jag har ont i halsen.

4 kommentarer:

Sojne sa...

är hövdingen bakis idag?

Anonym sa...

Det ryktas så.
Jag har INGA kommentarer

The Owls Are Not What They Seem sa...

Vad är det för stora nyheter i Edsbyn?

Jag läste en blogg som skrev om något som stod i sydsvenskan:

http://rosafe.blogg.se/2009/may/komiskt.html#comment

Hah. Det är roligt att de fortsätter kalla honom "banan" i artikeln.

Petter sa...

Jag tror mutor bestämmer spellistan i lokalradion.