tisdag, maj 19, 2009

Till dans

Sverige är så Evert Taube
Jag tänkte påd et i morse när jag på fyran såg Folkpartiets reklamfilm för Eu-valet
Marit Paulsen i en husvagn skärandes vetebröd och kokandes kaffe
Vem fan lurar dom med det
en senil galen kärring som är med i ett fascistparti.
Jag vill inte ha hennes kaffe
Inte hennes midsommarstång
Inte hennes falukorv
Jag vill inte ha det svenskt
Jag vill ha det mer bra
O att Euron ska vara bra
Stämmer säkert
Men om Marit Paulsen säger det är jag mot

Folkpartiet vill även ha ett europeiskt FBI
Tjoballe
Interpol då

Folkpartiet är läbbiga populister och dom använder sig av arketyoper påe tt sätt så att inte ens en tvååring blir lurad
Najomki Saboni kvoteras in i egenskap av kortväxt och har därmed nåt tolkningsföreträde där hon får säga och tycka vad hon vill utan att ifrågasättas
Marit Paulsen, jag menar att hon är galen har väl vart fastslaget sen typ 1972.
Hon borde låsas in i sin husvagn med sitt kaffe o sin falukorv

Jag har talat

Inga kommentarer: