söndag, maj 10, 2009

TACK SVT

HAMMARKULLEN - SVT1 mån 1 juni kl 20.00 (1:4)Välkommen till det nya Sverige! Ska Kristina lyckas förföra fastighetsskötaren? Kan arbetsförmedlaren övertala Mohammed att ta ett svartjobb?
Går Ballongmannen på helium? Vem vinner musikkriget i trappuppgången? Är Josef homosexuell?
Orkar socialsekreteraren hjälpa somaliskan och hennes barn? Är Boris verkligen Guiseppes vän? Varför snattar Dino muffins och inte Raider? Och är det sant att de ska flytta hela Hammarkullen till Kaliningrad?

Hammarkullen är fyra entimmes avsnitt om drömmar, kärlek och uppror! I rollerna: Viveka Seldahl,Reine Brynolfsson, Peter Andersson, Maria Lundqvist medflera. Regi: Agneta Fagerström-Olsson.


Först aavsnittet av Hammarkullen är det bästa jag sett på tevi. Jag minns jag satt i Kivik samtidigt som Tua uppenbarligen hade lunginflammation och bara njöt.
Sen blev det lite tråkigare, men skit samma
Svt är snälla och dom ska visa Det Nya Landet oxå.
Nästan lika bra


Jag längtar

Idag ska jag spika lite, allt för att va ute för katterna håller på o bli flintisar o det svider i ögonen

Inga kommentarer: