fredag, maj 15, 2009

Nacka Skoglund

Aftonbladet berättar.
Nacka Skoglund
Nu är det väl typ Martin Dahlin eller Brolin, märk väl jag gissar bara

Vad är det som gör att dom här m,änniskorna börjar missbruka. Jag fattar noll och intet. Som Sven Nylander med kokainet. Patrik Sjöberg.

Är det sås vårt att inte spela så man måste berusa sig?

Hade jag vart skitrik efter en karriär där min hjärna kunde stå på undantag hade jag förkovrat mig i typ böcker. Inte i knark

Tragedi oavsett.

Stureplan kunde man jämna med marken och bygga billiga lägenheter där istället.
Det fina folket tar sig friheter, de får liksom knarka för dom är rika. Det suger

Att en kultur går ut på att lyxknarka är ju löjeväckande.
Det finns inga fina människor på Stureplan, så det så

1 kommentar:

Konungen sa...

de va magnus hedman säger ryktet