måndag, maj 25, 2009

Att släppa taget

Att klippa navelsträngen.














Idag var Trampe ute skitlänge och han var massor med säkert hundra meter bort.
Bemmie kom direkt efter vi kom hem, hon är alltid i närheten
Men Trampen var ute och trampade, vilket får mig att tänka på Gävle och Joe Hill. Tramp tramp tramp o gå o trampa här finns ingenting att få, när du kommer hit härnäst osv osv
Finns på Freds grymma fina skiva Dagsedlar åt Kapitalismen

Men jag börjar om
Det var hemskt när Trampen var borta.
Jag är ju en tönt jag, men han ska ju bara vara nära mig tycker jag. Inte typ som hos Ulla-Marie.

I love my katter
Som fan

7 kommentarer:

umni sa...

Och tänka sig. Just igår var det massor av katthårstussar på vår gräsmatta. Obelix var inte särskilt blodig heller.

umni sa...

Men nu ska jag inte vara så stöddig. Jag hejar på alla katter. Men mest Obelix. Och katthårstussarna var grå. (Luddes ju)

obbeowner sa...

det fanns röda a.

Jenny sa...

Man är ett med sin katt/katter. Det är en naturlag. /J

Tant snäll sa...

Härligt bild på missarna.

Tant snäll sa...

Härlig bild på missarna.

Anonym sa...

Ojdå, det blev visst dubbelt. Men missarna är ju två så då blev det ju rätt iaf.