tisdag, maj 12, 2009

Att heta Anus och vara Armenier

kan inte vara lätt
Andorra har i år skickat Johanna Tofting från Ensam Mamma Söker
Sanslöst dåligt startfält.

Armenien hade passager i sin låt som lät lite som alan Stivell och så hade dom en tutilur.
Det är bra

Sverige var satan i det kasst
Vi, jag är VI när dte handlar om schlager, brukar ju skicka ok låtar, men i år
Jag ser framför mig hur Anus i Armenien och Lakatos i Tjeckien o allt vad dom heter skrattar så spriten flyger ur mun på dom efter att ha sett Malena Är En Man och hennes/hans dansare framföra detta pekoral

4 kommentarer:

Tant Besserwisser sa...

Jag är iaf glad att det blev Malena. Tänk om vi hade skickat dom där pinsamma piloterna som sjöng om att skicka nån high up in the sky eller Molly Sandéns totalt meningslösa ballad. Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst och rabbla upp fruktansvärda låtar och framträdanden från årets uttagning men jag nöjer mej med att säga att Malenas låt inte är någon höjdare men vi är iaf modiga som skickar ett sånt bidrag. Det borde vi få poäng för.

L the eurovisionfantast sa...

modiga, vi e dumma ju! man skämdes. jag hade varit mer stolt över tex måns. och piloternas låt var skitbra!

Konungen sa...

Japp piloterna var bra, mindre stulen låt än Malena Är En man dessutom, o deras låt var väldigt stulen

Caroline Af Ugglas var bättre än skammen från sandviken

Anonym sa...

Piloterna var det mest pinsamma jag hört och SETT på år och dagar. I svenska uttagningen vill säga.