torsdag, april 16, 2009

Tandvårdsrädsla

Jag har varit hos dentisten. Inte alls som i maratonmannen utan en trevlig ung dam stack mig i gommen istället.
Jag undrar varför jag är så satans rädd för just tandläkare?
Jag såg min journal och insåg att jag kategoriserats in i kategori OBS!!!TEP
Dvs, fega idioter som borde ha spökategorin.
Det gör mig inget
Jag är ju feg
Denna nya dam, den gamla blev väl utbränd efter att jag vart där o mesat mig flera månader, var mkt vänlig och förklarade allting väldigt noga.
Jag ska dit igen och ta tandsten o kanske borra lite.
Då bedövar vi sade hon. Så slappnar du nog av lättare
Hennes ansikte vitnade när jag lämnade rummet med repliken
Du jag har sprutfobi också...

O ordet
Tandvårdsrädsla
Mer Mengelerädsla tycker jag

Men här i edsbyn har jag träffat fyra tandvårdsmänniskor o alla har vart skitbra.
Jag gillar Edsbyn

Dom tar sig tid

1 kommentar:

Madde sa...

Lita aldrig på människor som tycker om att gräva i munnen på folk...