torsdag, april 02, 2009

10 grader varmt

JA!!!

Slitigt att vara kommungubbe idag
När jag inte vet vad jag skall skriva brukar jag kolla Aftonbladet.
likaså idag
O vad finner jag. Jo Glasbitsterrorn har nått falukorven
Fatta vilken lycka för alla som vill va i tidningen.
Bara o slänga lite glas på tallriken
Ringa aftonbladet o säga: Vem tar ansvar för det här.
fast egentligen är det ju inte så kul. Igår fick jag äta kalkon istället för kyckling, inte alls lika gott.

Så sluta släng glas i maten för fan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inse att kyckling för 34 kr inte är rimligt. Vore det schysst uppfödning skulle en kyckling kosta minst 150 spänn och den skulle inte innehålla nån doping. Du kommer att få bröst Johannes. Inse! Och här väljer jag att vara anonym dåra.

Anonym sa...

... så att jag inte blir anklagad för att ha sprängt in glasbitar i körven.