onsdag, mars 04, 2009

Sweet och reatips

Lite försenat har jag besökt bokrean. Jag köpte en minotaurpocket, Stephen Booth tror jag. Den va inte på rea.
Sen köpte jag KArin Berglunds Din Trädgård för 99 spänn.
Ett kap. Tråkig på min ära, men den innehåller allt man behöver för att få en fin trädgård
Förutom vår då
Massor med snö o jag gråter snart.
Jag sätter mig helt enkelt o gråter tror jag

Jag ger upp. Vintern kan ta o dö nu.
Etnisk rensning på vinter tack

Radion spelade Sweet. Då blev jag nästan glad. Men det gick över.
För sen kom vädret.
Multe och någon plusgrad, viss risk för nederbörd

SKIT

För övrigt tycker jag att det är för mkt just nu, för mkt i allt. Katterna är dumma, vill bara gosa med Linn. Schlagern är för dålig
Folk orkar bry sig om vem som betalar Daniel Westlings bröllop.
Det tycker jag är ganska ointressant. Är vi så dumma att vi har en kung får väl det kosta.
Är vi så dumma att vi röstar på Anders Borg får väl det svida

Som man bäddar får man ligga.
O japp nu 08:28 började det snöa
Nu skiter jag i det

Inga kommentarer: