söndag, mars 01, 2009

Madonna


Dagens dagens singel blir Madonna, Hanky Panky. Tror den är till Batman eller nåe sånt, Dick Tracy kanske
Skivan fick jag skickad till mig av Cissi o Sophie efter att dom haft en blöt kväll i Helsingborg
Den hade inget frimärke vilket på den tiden då det fanns post innebar att jag blev typ skyldig posten pengar

Det satt en brun klisterlapp på skivan att jag var skyldig posten typ 7 spänn o att jag kunde betala dom när jag ville på vilket postkontor som helst.
Denna form av indrivning funkade föga förvånande ganska pissedåligt.

Låten är ganska kass. Men jag menar det är Madonna o 1000 biljarder gånger bättre än när Kristina Aguljiro leker swing så va fan.

Njut? den här

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket vackert omslag och vilken vacker frisyr. Efter att ha haft förhöjd puls pga ilska fick jag plötsligt frid i sinnet.