onsdag, mars 04, 2009

Lunch i snörike

Fan man blir ju som nån jevvla Harry Martinsson i det här vädret.

Jag har farit runt likt en jojo. Vem säger att tjänstemannayrket är still. Inte jag

Jag är fortfarande sur för att andra är sura över att skattepengar ska gå till Daniel Westlings bröllop. Jag menar deras dasspapper kostar skattepengar. Spriten kyngen dricker. Ciggen han röker
Allt betalar lilla jag, o kanske lilla du

När jag var på laga tjänsteförrättning inna snöade det så att man inte kunde se.
Jag fyller ju snart år
Man ska sola på min fölsedag.
Så är det bara

Ikvälls kall jag plantera om aklejor, aklejor som jag mutar socialchefen med.

O så enligt Ljusnan skall unga mödrar ikväll handla om familjen som är sura på soc för att dom vill ha insyn och samma familje kallar in en präst för att prata om att killen vill knulla mer än va dom gör idag
Högtidsstund

Nu ska jag njuta en kopp kaffe o Noise

Inga kommentarer: