fredag, mars 13, 2009

LISTSTÖLD

Av favvebondhustrun idag

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej, endast sällan vaknar jag av den, mest om Jörgen ringer för o kolla att man är vaken, då säger man ja fast man sover, det är skumt.

2. Vem såg dig senast naken? Katterna

3. Hur såg du ut på högstadiet? Mesig

4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Snygg som ett as. Denna snor jag av Bondhustrun. Ärligt os ant svar av oss båda

5. Hur var du på dagis? Snäll tror jag

6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Jag har aldrig vågat fråga. Jag är arg ganska mkt o så ställer jag ALDRIG tillbaka en stol vilket mina kolelgor hatar. o så spelar jag gaypop på datan. Så nä jag tror inte jag vinner den tävlingen

7. Har du celluliter? Säkert

8. Biter du på naglarna? Ja

9. Har du något handikapp? Jo ryggen ser ut som ett S

10. Är du rädd för att få hängbröst? O JA

11. Tror du att Gud är en man eller en kvinna? Nä

12. Svär du? För ofta o för fult

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Nej

14. Hur homo är du på en skala 1-10? 8

15. Tror du på utomjordingar? NÄ

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Nåt med pesto

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Lutfisk

18. Har du blivit arresterad? Nej.

19. Ljuger du? Ja.

20. Har du kysst en polis? Nej.

21. Är du rädd för Securitasvakter? Japp Abab abab

22. Har du någonting att dölja? Jag är en öppen bok

23. Vad har du på din nyckelknippa? Två nycklar. O Snusmumriken

24. Är du/har du varit gift? Ja.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojk-/flickvännen från krogen? Japp

26. Kan du laga cyklar? Nej.

27. Kan du fixa med bilar? Nej. Verkligen inte

28. Brukar du köra om? Kör inte alls

29. Kan du baka bröd? Det är jag mästerlig på

30. Vet du hur man frostar av en frys? Ja

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Freaks And Geeks

1 kommentar:

Anonym sa...

skulle vilja se när du GÅR och hämtar mej på krogen kl tre nån natt.