lördag, mars 14, 2009

Darrande av spänning inför kvällen

Malena Ernman är en man med vitt hår som gör en cover. Honom gillar jag inte.
enligt Unibet o Svenskaspel är han Ernman favve.
Jag håller i ordning på
Alcazar
Måns
EMD

Många tror på Caroline Af Ugglas. Synd dom gör det i år ety denna låten suger, medan hennes förra bidrag var klock.




Jag har svårt för henne, men den här låten är riktigt fin. Hennes gybbe Heinz är ju mannen bakom Olle Ljungström och det är fint bara det.

Så svenska folk. Rösta rött, rösta rätt ikväll. Gö rinte om misstaget med alliansen, ingen vithårig operagubbe till Moskva.

Ska bli kul o se om Sarah Dawn Finer slår ner nån med sina tuttar ikväll.

Edsbyn vann för övrigt över Sirius idag.

Måns är snyggast, Danny charmigast.
Det blir hårt ikväll
Skumt för under deltävlingarna har jag tyckt det vart mkt skit, men finalen är ju grym

Jag spelade på nätet 30 spänn på EMD. Sju gånger stålet, det ger mig 200 spänn att köpa fonder

Inga kommentarer: