fredag, mars 13, 2009

Alcazar



Stay The Night heter deras låt.
Den minnesgode nörden minns Chicagos hit Stay The Night. Chicago med Peter Cetera somfager frontman döpte sina skivor till siffror och hade en hel del hits på 80-talet. Brukade vara topp tio på Tracks.
Skitband. Peter cetera floppade med Agnetha Fältskog, efter det hard et varit föredömligt tyst om Chicago. Jag antar dom åker runt o spelar sina hits på kryssningsbåtar i mexikanska golfen.
En dalande karriär kan vara ganska skön tror jag ibland.

Men tillbaka till Schlagern.
Mpnga tippar Måns, påfallande skrämmande tippar en hel del Malena Ernman.

Måns är snygg och bra, men Alcazar är så mycket bättre änd e andra att man bara flippar ut.
Leve Alcazar

Malena Ernman är dessutom ett plagiat säger tidningarna o visst är det så.

Jag ska ruinera mig på att rösta fram Alcazar mot Moskau. Det är fortfarande en stor skandal att Not A Sinner Nor A Saint inte vann.

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Fredrik Kempe förnekar att ”Nessun dorma” ligger till grund för ”La voix""

MY ASS

Anonym sa...

Lina Hedlund är så snygg att jag storknar och då känner jag att det är på sin plats att påtala att hon och jag är med i samma nakenkalender. Väljer av naturliga skäl att vara anonym här.

Anonym sa...

Alcazar bär en stor del av skulden till att jag övergav Melodifestivalen.

Anonym sa...

NakenUmos NakenUmos NakenUmos