onsdag, mars 18, 2009

1984

Enligt DN, tror det var DN, är 1984 den bok som flest säger att dom läst, fast dom inte har det.
Detta stärker min tes om att vi egentligen lever i denna bok
Storebror ser dig, detta är inget nytt.
Winston Smith kommer under ett ögonblick av klarhet på att det LOTTO som spelas oavbrutet, mest av proleterna, egentligen är en bluff. Bara ett sätt för Storebror att få in pengar för att göda sina egna.

Det är helt enkelt ingen som vinner. I tidningarna i södra regionen där Winston bor visas foton på Asta 75 som bor i NORRA regionen. eftersom man inte kan åka mellan platserna, vilket man inte kan i dagens sverige heller jag menar SJ är INTE pålitligt, blir det osäkert om nån vinner.

Så är det ju med trissdragningarna på tevi4, folk som låtsas vinna. Skådisar.
Jag menar det är inte realistiskt att nån som vinner 12 millar säger att det blir en vecka på mallis ny bil men jobbet som bajssanerare ska jag ha kvar minsann
Detta är en komplott för att knäcka oss som hoppas på frihet.

Om jag vann vilket inte kommer att ske eftersom INGEN vinner, men om, då skulle jag bara ta min stol o gå.

Lika dant är det med alla andra spel. Därför staten är mot att spelmonopolet bryts. Det kanske är riktiga spel. Det är så att Svenska Spel tar våra pengar o ger till moderater. Ja ni läste rätt.
MODERATERNA ligger bakom denna svindel.

Sluta köp lotter och låt Reinfeldt betala själv.
Svenska Spel säger sig gå miljarder i vinst. Svenska Spel säger att det har en återbetalning på 80 procent, men nej då
25 spänn på nån unik trisslott är en återbetalning på ca NOLL KOMA NOLL SJU procent

Gör revolt, sluta köpa triss. Bränn tevi 4.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tyckte Stephen Kings "Maratonmarschen" var läskig och överdriven när den kom.

Nu är den o så sann.

Har du läst den?
Om ett startfält med 100 människor, där den som orkar gå längst vinner allt den någonsin kunnat önska sig, men alla de andra dör på vägen?
Mioitär åker bredvid karavanen och skjuter den som saktat in 3 ggr.

Läskig bok, måste läsa om.

Konungen sa...

Japp
Den är skitbra
Richard Bachman men ändå en av hans bästa

Anonym sa...

Albanien. Pyramidspel.
Jag har inte köpt en lott sen jag var sambo.